onsdag 3 december 2008

Wish I was too dead to cry

Gråter tills ja inte orkar mer, tårarna rinner ned för min kind, kan inet stoppa dom, orkar inte bry mig, vill bara härifrån, ta mig härifrån, in i dimman var som helst, bara ja slipper vara här. Hela min kropp skakar, kan inte gör nått åt d, står snart inte ut en dag till me detta falska leendet på mina läppar, står inet ut me mig själv, blir galen, men orkar inte bry mig känns som att ja står på andra sidan och tittar på utan att göra nått alls, vill inte känna, vill inte...
märks att d e december, ångesten äter upp mig, sömnbristen gör sitt i d hela,, hjulet snurrar, huvudet snurrar, alkoholen klarnar upp saker och ting, ja vet d e bara tillfälligt ja kommer må så här, ja vet att d går över, ja vet att december gör sitt, ja vet att d tillhör en del av mitt liv att hamna i d här, trodde att ja skulle slippa i år.
men just nu behövs dimman i mitt liv så e d december snart slut å då ordnar sig allt...




Inga kommentarer: