lördag 13 december 2008

haha

min blogg blev inte så snygg iaf, men men, satt å lekte i photoshop en stund iaf, hehe fattar inget alls av d här nya, hmm å så på engelska me, hmm men d löser sig nog, efetr 5 min så vat d nått fint iaf..
men texten på bloggen e lilla överallt, haha d e inte så snyggt, får ta tah i d nån dag, orka redigera alla inlägg...
hmm..
ja ja får komma på nått..
nu börjar d väl bli dags för lilla mig att försöka få några timmars sömn iaf... om ja kan...
kommer ju på massa annat att göra hela tiden, hur som helst ja borde va här ute mer än va ja är, kanske skulle va här ute på helgerna i stället för att spendera massa pengar..
dessutom funkar mitt internet bättre här ute en va d gör hemma, hel skumt, men bra..
saknar min katt lite iaf... mys katten ligger där hemma i min säng å undrar vart ja e...






låten påminner mig om i sommras, harrys...



Inga kommentarer: