måndag 29 december 2008

paranoida Z.

Människan e så paranoid, kalla mig hora, hmm sncka aom paranoid, nej ja vill inte ha din kille, han min vän, ja har allt ja vill ha, men visst ett rosa hus e inte fel, men nej tack dina barn kan du behålla, tur för dig att ja inte tappade honom i golvet va hade du då gjort? för d hade vart ditt fel damen, 30 års kris? bara blåst lr va e d frågan om? e trött på ditt betende har sett d förut.. sjukt...
svartsjuka gör mig bara så arg... patetiskt, snacka om dåligt självförtroende bruden har, borde kanske gå å prata me nån... dina problem kan du lämna hemma, annars kan du ju ta reda på fakta innan du snackar skit...
blir bara så trött...

ja ja annars e d bra me mig, pratade me E förut, han va på bra humör, skönt att höra...


älskar er mina vänner!!!!!

puss

Inga kommentarer: