lördag 6 december 2008

skumt....

kollade mina gammla bloggar, hur som helst så vill ja rensa dom, men inte radera allt..
vill ju spara d men mer på min egen dator... hmm försökte hitta vart man gör en backup, men hittade inte..
mina gamla bloggar påminner mig om mitt gamla liv för mkt... tänkte att d va dags att städa nu...
för nu vet ja va ja vill ha å inte vill ha.
singel liv, nej tack men ja e nöjd iaf...
men har iaf en känsla i magen, d e bra, tack för att du ringde hjärtat.

ja vet ja e rörig, men hur som helst ja trivs, lr inte jämt men nästan... när ångesten inte e här å hälsar på...

nu e d snart dags att slänga sig in i duschen, sen käka en riktigt lördags frulle, sen ner t systemet, köpa nått att dricka tills i kväll..., sen ska ja väl städa lite lr nått, nått måsta ja göra i dag iaf, annars känner ja mig bara nere, sysselsättning e viktigt!
hoppas att jenny kommer i kväll iaf.
hoppas även att mini kommer, skulle va kul, å ut d behöver hon, ja som funderade på att strunta i d här i kväll, men d känns som att d kommer bli en bra dag å en bra kväll, annars får ja väl helt enkelt gå hem.

just d ritas hund,cindy d va nog den största hunden ja någonsin har sett, lr ska ja kalla d kalv? men riktigt söt iaf.

Den som sårar mig kommer få äta upp d, d kan aj lova, orkar inte bli sårad mer faktiskt, e trött på d nu kan ja lova.
mkt tankar så här en lördag morgon, knasigt...
men sitter man ensam så funderar man över både d ena å d andra kan ja lova, och ibland behövs det.
kläder i kväll? hm ingen aning... får komma på nått, skulle vilja ha mina röda byxor, hmm...
lr min långa svarta tröja, får hoppas att jenny kna t me d...


ja ja in i duschen nu!

pussen


Inga kommentarer: