tisdag 2 december 2008

önskar att ja sova bort allt,

jag ville inte vakna, har sovit sen i går till och från, sovit för att slippa vara vaken, sovit för att slippa leva, sovit för att slippa känna.
ja vill fortsätta sova.
visst ja älskar mitt liv, tro inget annat, men just nu känner ja mig bara så svag, orkar inget alls, vill bara vara.
saknar Einar som en tok, många dagar sen vi sågs, skulle göra mkt för en kram just nu. pratar varje dag, känns skönt d iaf.

annars så tar ja bara en pause i mitt liv just nu.
ångesten e riktigt hemsk, men försöker ta mig igenom den.
måste kämpa varje sekund, varje dag.
men d e d värt.
nu tänkte ja snart ta å gå upp i stället för att ligga här ytterligare en dag till.
måste fixa lite i dag, ett cv bland annat, ja ja d går nog bra, inte min grej att göra reklam för mig själv.
funderar på att sjukskriva mig, tills ja orkar igen...
allt är bara en ond cirkel, ja vill jobba, mer än va ja gör, ja tycker om att jobba, blir tokig att vara arbetslös, d gör mig deppig, d skapar ångest hos mig, men hur sk aja orka kämpa när ja knappt vill leva?
jag önskar att ja sov bort allt här i livet.


Inga kommentarer: