fredag 5 december 2008

som vanligt...

Precis som vanligt är jag vaken vid den här tiden på dygnet, känns inte alls kul, önskar att jag kunde sova. Min kropp är helt slut, jag kan inte koncentrera mig på något alls,min hjärna orkar inte. '
Hur som helst såg verkligen fram i mot den här helgen, julfest och allt, men nu känns det som att jag inte kommer orka,kan lika gärna sitta här i soffan farmför datorn och vara nykter, jag vet det låter trist, men det är vad jag verkligen borde göra.
Nästa vecka funderar jag på om jag skulle åka upp till sthlm, fast att han jobbar, men som han sa, jag är ju ledig på natten... kan åka upp få en kram å sen åka hem igen, det skulle vara värt det, för just nu känns allt bara så hopplöst, du är så långt bort, eller inte så långt bort men tillräckligt...
känns som att allt kommer rinna ut i sanden, eller har jag fel?!
Hur som helst känns alkohol och vänner faktiskt fel den här helgen, vet inte om jag orkar hålla skenet uppe en hel kväll...
men men får se hur det blir.
nu borde jag redan sova, men jag kan inte som vanligt.
Vill somna men frågan är om jag vill vakna igen.
Jag vill nog bara komma bort härifrån en stund, en vecka lr två, ladda batterierna, bara slippa allt en liten liten stund, får se om ekonomin tillåter att åka till Einar, vill kramas, NU!
pratade me honom förut, hans röst gör mig glad, den lixom ler på någon konstigt sett, svårt att beskriva, men så är det, får se vad som händer.
I går var det 3 månader sen vi va på kryssningen, gud vad tiden har gått fort, och mycket har hänt.

dags för mig att slänga på en film, gosa me katten, och försöka sova en liten stund så får vi se vad som händer i morgon, om jag orkar kliva upp eller inte...

/Yohanna


Inga kommentarer: