söndag 21 december 2008

sov dags...


ska försöka sova en stund nu, har haft besök av jörgen, full som ett ägg va han, sov på mitt golv å gosade me min katt, snackade massa skit å så.
va hos malin förut å drack kaffe, trevligt som bara den, hon e bra å ha den tjejen hon e en stjärna.
ångrar att ja skickade sms:et till E som bara den...kommer nog inet höra mer från honom nu, hmm dumt men ändå inte... han gav mig iaf nått, hopp, å mkt mer, han fick mig faktiskt att lita på någon kille igen, tyvärr... men d löser sig nog hoppas ja, va dum ja känner mig, men ska ja låta honom bara höra av sig när han känner för det? ja kan ju inte sitta å vänta lixom, fast att ja vill, men lova hit å lova dit, har tröttnat, han mår skit, men mig gör han besviken gång på gång...
gamla mobilen kom fram me den kom massa gamla sms, som ja hade glömt, lr förträngt, vet inte riktigt vad, men jobbigt att hitta dom, läsa dom men kan inte radera dom...

som d känns just nu känner ja mig lite nere, lite förvirrad, men snart e d ju nytt år å så, kanske blir ett bättre år?
den här sommaren som va va den bästa i hela mitt liv, den va toppen,saknar den, den ger mig fortfarande glädje, å massa skratt. helt galen sommar, tur att den värmer mig, visst d va kaos men kul, ja levde verkligen, jobbade men trivdes så bra, hade så kul, underbara männisor runt mig, nästan alla iaf, hehe vissa kan ju diskuteras... men ja lärde mig av d misstaget.

kan ni ge tillbax sommaren 2008 till mig? balkong,vänner,grilla,lillan,fest,sena nätter,kaffe,hys,musik,jason,selma...
va ska ja mer säga ni som va me vet!

dags att städa här hemma i dag...


Tänker på dig hjärtat, det gör faktiskt ont, usch...


Inga kommentarer: