onsdag 31 december 2008

Nyårsafton*

Så då va d nyårsafton då, känns inte, snart ska man åka ut t totebo ska bli kul, träffa malin!!!!

Party blir d iaf, kul…

Men e egentligen inte alls på humör för detta i dag, hmm känner mig lite nere, lite hmm konstig…vet inte va d e me mig, några minuter känns allt bara hopplöst, känns skit, ja vet ja borde va glad över allt ja har, å tro mig d e ja, men på nått sett känns d bara skit… något som saknas, en del av mig själv som inte är där den sak, en del som ja alkoholen ger mig… känner mig borttappad i dimman, dimman av sena nätter, alkohol och cigg… sena nätter me älskade vänner och några bekanta, lr några som man inet känner alls, dimman gör en glad… flyr in i dimman i kväll me, men där e malin, å då behövs inet dimman! Ska åka om en timme å vet inte ens va ja ska ha på mig, som vanligt, hann ju inet göpa nån fin kläning, hmm…. Men men d blir som d blir….

Men nu ska ja fixa d sista här hemma sen ut i skogen….


 


 

E jag tänker på dig….


 

Puss Yohanna

Inga kommentarer: