torsdag 4 december 2008

Sms-ord



















Sitter här är ångesten själv tror ja, vet ni hur mkt ett sms kan skada, såra å svika? ord per sms, dom sitter på närhinnan hela tiden, tro mig har försökt få bort dom, men dom fastnade, sitter kvar...




d va speciellt d va d,
på ett konstigt sett,
ni som känner mig kanske vet vad lr vem d handlar om,
d handlar om någon som faktiskt gjorde mig glad fast att han var/är så många mil i från mig, han fick mig att le många gånger,

han fick mig att gråta många gånger,
men han lärde mig även mkt,
hans ord betydde massor för mig,
visst låter d konstigt men så e d,
han kom in i mitt liv från ingenstanns,
nu e han borta igen,


ja kna inet ha honom kvar i mitt liv,
d funkar inte,
han får inte plats men han kommer alltid finnas där någonstanns,
men han fick en del av mig att vakna till liv igen,
tack sötbollen min,
ja fångade dig,
lovade att aldrig släppa dig men ja har inget val,
d finns någon annan i mitt liv som e viktigare,
nån som ja faktiskt har träffat,

du och jag d va skumt,
underbart,
inte komplicerat alls,
bara rent och helt,
vi känner varandra grymt bra iaf å d tackar vi för,
insidan av dig är fortfarande underbar,
men en annan dag,
en annan tid,
ett annat liv,
vem vet.

nu får du inte plats så ja städar bort dig för att slippa såra någon som betyder en hel del för mig,



måste bara säga tack till malin, tack för att du finns...
ja vet ja borde sova, lovade Einar att försöka sova iaf, å har man lovat så har man....

ska iaf ge d ett försök...

puss puss

Inga kommentarer: