lördag 13 december 2008

John Blund sökes...

sökes:
john Blund.
d e väl d ja söker i mitt liv just nu..

hörde från min mamma att min kära bror ska kidnappa mig till norge när han kommer hem, hehe han tycker verkligen att ja ska komma bort härifrån..
å tro mig ja vill verkligen bort härifrån, lessen malin, men d krävs att ja flyttar då, men lägenheten ska va kvar, hehe..
e hur som helst så himla sugen på en hund, fick ju en hund av min farmor när ja va liten, men den fick ja inte ha kvar för mamma å tommie hade inte tid å ja va bara 7 lr nått...
hehe men men..
ser verkligen fram emot i morrn, hoppas att d blir en toppen kväll.
frågan e va man ska ha på sig... men d e sånt som märks...

gud va ja älskar min mammas soffa den e så grymt skön... vill ha!!!
mamma ligger å sover nu, trött som hon va...
ja har tänkt på en sak, man uppskattar inte sina föräldrar tillräckligt mkt, man tar nästan för givet att dom ska finnas där, men tro mig dom försvinner, dom blir sjuka, d händer saker å då finns d saker som man aldrig har sagt, ja ska iaf lära mig att uppskatta mina mer!!!



Inga kommentarer: