onsdag 31 december 2008

Alkohol & annat*

Ibland känns livet bara så svårt, vet inte vart ja ska ta vägen just nu, blir tokig av denna verkligheten, alkoholen hjälper mig, dämpar alla mina inre känslor, dämpar hela mig, ja vet ja e snart fast, ja vet att ja borde sluta, men vill ja? Kan ja? Har d blivigt en dålig vana? Ett sätt för mig att hantera problemen i vardagen? Ett sätt för mig att fly? Jag vet inte riktigt längre, har ingen koll på dagar längre, vet bara att ja sitter fast här, utan jobb, utan körkort…

Jag e bara så trött på d, en dag kvar på d här året, mkt har hänt, mkt har förändrats men mkt e d samma, alkoholen har funnits här så länge nu, även annat, d verkar som att d stannar fast att ja inte vill… ja vill härifrån, nu…

Ja tänker på mina vänner tro mig ja bryr mig men ibland vet ja inte om ja orkar mer, som just nu känns d riktigt piss…

Känns så rörigt får ingen ordning på nått, allt bara flyter ihop… dagarna är inte längre fina… dom är svarta.. jag tänker på dig hjärtat men orkar inte mer tror ja, allt e så osäkert…

Pratade me dig förut, du fick mig att le sen så sa du att vi skulle höras senare… nu e klockan mkt men du har inet hört av dig…

Hur som helst i går va ja ute, i dag festade ja lite, i morrn blir d väl fest, funtar på att dra bort t johan en sväng nu… har vart hos mini i dag me..



Puss

Inga kommentarer: