onsdag 5 november 2008

toppen.

mår bra nu, trivs fast att ja e arbetslös, men undrar dock när vi ses igen, du jobbar ju å massa nu..
kanske om ja åker upp me mini nästa söndag å åker hem me david på onsdagen lr torsdagen lr när d nu va dom skulle på slipknot, hmm skulle funka, fast du jobbar ju, men hinner ju ses iaf..=) helgen blir svår du jobbar, å ja vet att du kommer jobba massa nu fram över... hatar julen.. haha
vill verkligen spendera mer tid me dig för att se va som händer mer.
vill lära känna dig ordentligt.
har kommit på fördelar me att du inte bor här, vi kan inte ses varje dag, d e skönt, vi har våra egna liv, samtidigt som d e jobbigt e d skönt d passar mig perfekt just nu.

snart ska ja försöka få lite sömn för att orka upp om några timmar.
ska väl ta en cigg me popp popp först skulle ja tro, om han vaknar snart han börjar ju jobba kl 3...
ja just d han va här förut å gjorde en pärlplatta, haha jätte duktigt. knasboll e han.
träffade även gustav,jenny,tobbe,chirre å malin i dag...
som vanligt massa människor runt omkring mig.
men bäst me hela dagen va ändå att få höra din röst förut, den gör mig lugn å får mig att svåva lite på molnen me en nyans av rosa, du säger att ja ska stanna där, hoppas verkligen att du får mig att göra det me...

/Sessan

Inga kommentarer: