lördag 15 november 2008

funderar....

Sitter hemma har gjort mig i ordning å allt men orkar ja festa i dag? e mer sugen på att stanna hemma e så trött, sitter å snackar me marcus, lika roligt som vanligt...
frågan e om ja ska gå över t david å festa, lr om ja ska sitta hemma helt enkelt...
einar e på jobbet och har ont å vill bara hem, förstår honom....
hur kan man va så här seg?
fattar inte d här e helt död typ... bara ja inte håller på att bli sjuk lr nått, e konstant trött, usch...

men nu dags för lite bra musik...




Min låt, kommer alltid vara min, tack Bysse... hittade dock inte den andra, synd att du är så söt...
du fick mig att le många månger, du fick mig att tänka massor, du fick mig även att undra massa saker, d gör du fortfarande, för du kommer alltid att finnas där inne i mitt hjärta.









så men nu ska ja försöka komma på om ja ska sitta här själv lr dra mig in t David....





Inga kommentarer: