tisdag 18 november 2008

ge mig sömn...

Natten e förbi, snart morgon, men sömnen har inte kommit än, ligger vaken, kan inte sova...
mår illa, kan inte äta, vill inte...
mår bra men tänker för mkt.
hur kunde livet ha sett ut egentligen?
ja e glad för allt d ja har, men va hade kunnat vara annolunda? finns d något man skulle kunna ha ändrat?
jag vill ha sömn, men d verkar inet som att ja får nån...
natten och jag, vi går bra i hop, så länge ångesten inte e här.
ja orkar seriöst inte vara vaken längre,men ja måste, får sova några fåtal timmar sen e d full rulle igen...
varför e du inte här?
hur som helst, einar sover som bara den, ont i munnen, dumma tandläkare...


Grattis på födelsedagen Chirre!!!!!!!!!!!!!!!
men nu e d dags för mig att försöka sova... för snart kommer simone hit...






*om tanken inte fanns där skulle du raderas från min näthinna*

Inga kommentarer: