torsdag 6 november 2008

*Myser*


Ligger hemma i sängen och bara myser, tänkte kolla på film snart, haft en väldigt bra dag, inte gjort så mkt alls, men känns bra, har träffat malin och david nu i kväll, lika trevligt som vanligt.

i bland känner man sig så ensam, den där ständiga tomheten förföljer mig, men ja vet ju att ja inte e ensam, jag vet att ja inte behöver känna så, men känslan kommer i bland, sitter som en klump, ja mår bra men frågan e om ja tillåter mig själv att må bra.
jag trivs med livet som det är just nu, tar en dag i taget, har raderart mkt av mitt gamla liv och det känns riktigt skönt, behövde d, ny dator, ny tele innebär faktiskt att en del av ens gamla liv försvinner, vissa minnen suddas ut, och det är så grymt skönt!!!

har kommit på att ja har världens bästa vänner <3>

men nu återstår bara ett långt samtal me hjärtat sen har dagen varit perfekt, fast att ja redan har pratat me dig x-antal gånger i dag.

nu ligger ja och pratar me dig hjärtat, saknar dig... blir galen... knäpp... tokig...
ju mer ja pratar me dig ju värre blir det, känns så himla bra faktiskt, tro det lr ej, men så e d, så himla skönt att veta att vi inte kan ses varje dag, nu kommer vi nog inte ses på ett tag, för du jobbar så mkt ju, men känns ändå skönt, ja får min tid me mig själv, å ja behöver den.

som vanligt ligger ja här och inte kan sova... men d kommer väl.
förhoppningsvis kommer adam och hälsar på i morrn, ska bli kul, en kaffe me mini ligger på schemat iaf.
funderar på att gå ner t club 9 i morrn och lyssna på när wille & mange spelar, men bara ta d lugnt.

men nu blir d att kolla film & försöka sova...

natti natti




Inga kommentarer: