lördag 15 november 2008

Party lr myskväll?


Hmm vet inte va ja vill göra i kväll, sitta hemma själv å kolla film lr party?
e ju egentligen ingen hemma tjej alls, men känner att d skulle va skönt, partysessan kanske håller på att tröttna, ibland känns d som d, känns som att ja bara vill va hemma och ta d lugnt, men d e ju inget fel me d, men d e e verkligen inte jag...
men ja vet att ja måste lugna ner mig, d e för mkt fest i mitt liv, visst e d kul, men d finns väl mer att göra här i livet..
konstaterade att ja festar bort nästan 4500 varje månad, frågan e bara hur ja har råd, den här månaden har ja tagit d lugnt, shoppade i stället, älskar att shoppa...
har iaf pratat me min kära bror i dag va riktigt trevligt, saknar honom ju, men han kommer hem t sverige den 17 mars! längtar redan nu, anneli ska nog följa me hit ska bli kul.
jojje befinner sig just nu i koh phanga men åker vidare till laos i morrn bitti, han har d bra han, trivs som fisken i vattnet å d e han värd!!!
snackade me cribba förut me, han e i toronto,canada, alla e bara långt bort från mig, hehe men d e kul iaf...skulle gärna byta jobba me cribba iaf för ett tag, kanske skulle tröttna på att vara på resande fot hela tiden....
ja menar jojje och andreas jobbar ju inte, dom har ju bara semester.

Hjärtat ringde förut, han hade somnat jätte tidigt i går kväll och dessutom försovit sig till jobbet han ringde mig vid 12 typ, han skulle börjat vid 10, han visste knappt va klockan var, nyvaken som han var, så himla go.han hade inte en tabke på att jobba, men ringa mig gjorde han, hehe, så ja fick påminna honom att han kankse borde ringa till sitt jobb å tala om att han lever...

min katt e knäpp, börjar fundera på om hon e sjuk lr nått min älskade selma... knäpp har hon alltid varit men nu e hon mer knäpp än vanligt =/

sitter å funderar på va ja vill me mitt liv, va vill ja bli när ja blir stor?
va vill ja jobba me?
vill ja bli sjuksköterska? e d verkligen rätt? lr finns d nått annat?
sjukgymnast ligger oxå i intresse högen... sportskador å sånt skulle va riktigt intressant...
hmm svårt att veta va man vill, å så ska orken finnas där me...
hur som helst hoppas att jens tenta gick bra i dag...


men nu ska ja iaf hoppa in i duschen snart, sen göra mig i ordning sen får man se va som händer i kväll....


Puss på er mina vänner!<3




Inga kommentarer: