tisdag 18 november 2008

Datorn,filten & jag...

Ensamma i natten, känner mig riktigt ensam just nu, visst ja älskar ensamheten, men i bland önskar ja att ja slapp den.
men ja klarar mig bra.
undra om ja ska få sova nått i natt?
lr blir d en till natt som ja måste sova igen någon annan gång...
ja behöver min sömn, men verkar nästan hopplöst.
saknar min sömn lite faktiskt, den va bra.
men ja har haft dessa sömn problem sen ja va liten, men visst dom har försvunnit i mellanåt...
i bland me piller, i bland me annat, å i bland bara varit borta så ja fått min sömn utan problem.

Mobilen ringer det är du, ska jag svara?
du skriver ord på msn, ska jag kolla va du skriver?
vill jag höra din röst?
vill jag läsa dina ord?
klart ja vill hjärtat, för ja saknar ju dig förstår du väl.










Inga kommentarer: