tisdag 11 november 2008

Kaffe och en kär vän.

Fortfarande vaken fast att ja borde sova.
fredrik va nere o rökte här förut, trevligt att snacka lite, men han ska ju lämna huset snart, knas...
Annars har ja pratat me hjärtat en sväng, lika trevligt som vanligt, nu ligger han å sover för att gå upp om en liten stund bara.
Min kära vän Gustav har varit här och druckit kaffe o snackat lite skit, lika kul som vanligt, han e verkligen go han.
hade nästan glömt att ja hade träffat chirre i dag me, han e guld värd han me.
e så glad över dom vänner ja har ni e världens bästa!!!!
ni vet vilka ni e.... smultron barnen mina!!!!






snälla ge mig sömn...
vill inget hellre än att sova,
men kan verkligen inte, helt omöjligt.
mkt att fundera på men ändå inte.
ja har det bra som ja har det,
men tomheten finns ändå där,
men ja har väl vant mig vid det.

men dessa sömnlösa nätter gör mig galen.





Inga kommentarer: