fredag 21 november 2008

Jobba.

redan vaken, har inte sovit så där överdrivet mkt, som vanligt, men några timmar blev d... somnade vaknade somnade å vaknade så har väl natten sett ut för mig typ, men men nu kan ja lika gärna vara vaken, börjar jobba kl 7.15, så då slipper ja stressa, kanske till och me hinner dricka kaffe å äta frukost hemma, skönt...
jag pratade me hjärtat förut, men gud va ja saknar honom, men känns bara så skönt att sakna, d ställer inga krav inget alls, d e bara så skönt. visst e d lite jobbigt men d e d värt!
vet inte riktigt när vi ska ha tid att ses nästa gång, han jobbar massa å så, men får väl se va som händer.
ska bli skönt att jobba i dag, d e ju bara några timmar å d går nog bra.
just d ja har fått ett erbjudande att åka t norge å jobba, ett sånt där 2 veckors jobb å 2 veckor hemma d e precis d ja vill ha, ska bara kolla upp va d e för papper som behövs, gustav min vän d han som har pratat lite me nån hans mamma känner å d tackar vi för...
annars så ska ja lära mig att skriva ett cv, göra reklam för mig själv d e inte riktigt min största egenskap, men d ska nog gå bra... hehe..
men norge låter som en bra ide, ja kommer ju ändå va hemma ju, känns som en erfarenhet.
å ja ska ju ha kvar lägenheten å så om ja nu åker ska kolla lite mer säkert å så först.
klockan ringer om 30 min, gud va skönt att bara kunna chilla en stund till...
tyvärr e d dåligt me bilder nu förtiden, men d e för att ja knappt har några på datorn... ska fixa d nån dag!
får väl ta lite mer nya kort me... hehe har blivigt dålig på d tyvärr.
Selma å ja har ätit popcorn å kollat på film, såh en film som heter seed, skum film, handlar om en seriemördare, som ska avrättas i elektriska stolen, men nått går fel...
skum film lite små läskig måste ja nog säga..
ingen aning om va som händer i helgen, hmm, sånt som märks.
sthlm skulle faktiskt va kul, men men...

ja ja men nu ska ja väl fortsätta att chilla innan d e dags att cykla t jobbet.

uppdaterar säkert senare.
förlåt mina kära vänner för att ja har vart lite dum på senaste tiden, inte hört av mig så bra å så, men ja har haft några dagar som inet har vart så bra, har mest velat sova, inte haft så mkt ork till nått, känner mig jätte dum, lovar att gott göra det.

puss på er!

Inga kommentarer: