måndag 24 november 2008

För lite sömn...

har vart en bra dag trots att ja bara sov 1 timme i natt, men d gick bra att jobba iaf, riktigt skönt att göra nått..
sen har ja vart å köpt nya gardiner åt bryggan me annika, jätte fina me stjärnor.
sen vart hos mini å fikat å snackat lite skit..mys=)
sitter å funderar på om ja ska tatuera mig snart igen e så sugen, en ängel e ja sugen på, ska bara be nån rita en fin, så ja blir nöjd, e grymt sugen!!!
annars känns d som att ja begraver mig här hemma me min säng, min dator, min katt å min mobil...
känns som att ja behöver det, en liten pause i mitt liv helt enkelt stanna upp å tänka efter.
i morrn e d jobb som gäller, först möte på bemaningsservice, sen jobba på fimmel, ska bli kul...
men gud va kallt d va ute i morse, usch... men ändå ganska mysigt me snö måste ja erkänna...
snart e d dags för mig att krypa ner i sängen, så ja orkar me dagen i morrn.... pust*
känner mig inte riktigt frisk måste ja säga, e helt slut i hela kroppen... mår illa, seg å ont, men d går nog över snart hoppas ja...

<3 mina vänner!

miss you hun....

1 kommentar:

Anonym sa...

Va kul med en blogg! =) Har faktiskt aldrig varit inne på en blogg. haha! Jag är lite efter. Men en ängel! Ja! Väldigt snyggt. Vart hade du tänkt den? Mellan skulderbladen? Hur stor? Har en kompis som har teckningsstudio i sthlm. Han är skit duktig. Han ska nog måla min nästa. Jag vill göra en koifish som hoppar över en hawaiiblomma och så ska koifishen ha lite stjärnor i fenan som faller av i hoppet. Den ska då vara i färg och är ett långt projekt. Kanske gör den om typ 2 år för den ska vara stor och sitta på sidan, revbenen, under armen om du förstår vart jag menar. =) Hoppas du får en bra dag söta.
Klemz Annelie