torsdag 10 september 2009

torsdag...

vaken redan tänker ni?! hehe japp ska t läkaren om en stund, eftersom mitt cellprov inte va bra, men d e inget allvarligt,vet va d beror på...
så hur e d annars då? jo ja försöker att må bra, d e mitt mål här i livet, ingen annan än jag själv kan få mig att må bra, klart mina nära och kära betyder massor för mig, men känslan inuti kommer ingen annan än jag åt.
har börjat läsa en bra blogg, tjejen inspirerar mig väldigt mkt,hennes blogg e äkta,hennes känslor e äkta, d gillas!


men nu e frågan vart befinner jag mig i mitt liv? jo d e så här, jag e inte rädd för att bli vuxen längre, d som tidigare har skrämt mig gör d inte alls längre,men va innebär nu vuxen? inte behöver man bli tråkig för d, bara man e sig själv så löser d sig.finns så mkt mer ja skulle vilja skriva ut här, men som ja tidigare skrev så vill ja inte att man ska kunna googla mitt liv, mina känslor kan ja stå ut me att ni kan googla, men inte mitt liv, för d e mitt!
jag lever ett bra liv, d kanske några av er har svårt att tro, för att ja mest bloggar när ja mår dåligt, men ja även bra dagar i mitt som e väldigt många, så finns alltid d förflutna i bakhuvudet och gnager, hur fort allt kan gå, men ja ångrar inget av d som hände för 2 år sen, ja hade kunnat leva kvar i det livet och varit olycklig mestadels, pendlat mellan att kanske vilja leva och Absolut inte vilja leva, nu förtiden finns inte den riktigt starka längtan efter döden alls där, jag vill leva!

men nu måste ja hoppa in i duschen,käka frulle å sen hem t mig och fixa tvätten sen läkaren!

/Y

Inga kommentarer: