tisdag 29 september 2009

jag lever mitt liv som jag vill,utan hinder utan låsta dörrar,jag är fri,jag är jag, jag älskar känslan av att finnas till.
jag älskar att du finns här hos mig, jag njuter av varje sekund, utan att tveka, jag är rädd, rädd för att bli sårad och sviken, men inget av det hindrar mig från att njuta av stunden med dig, den lånar jag, inser att den inte alltid kan vara min, min stund är nu inte sen, livet är för kort för att inte leva i nuet, nuet gör mig lycklig, för jag är här nu och inte sen.

jag vet att allt har ett bakslag, är beredd på att ta den smällen nu och sen, alla har en lycklig stund i livet,men nått som alltid kommer finnas kvar är mina minnen från då och nu, saker som får mig att le,skratta och gråta, minnen som har fått mig att växa som person. jag har lärt mig att inget ska tas förgivet, allt du har lånar du,men minnen får du behålla.


-------------------------------------------------------------------------------------

svamel en tisdags eftermiddag...

tack för kommentarerna föresten!

Inga kommentarer: