tisdag 8 september 2009

september...

Hösten e snart här,dags att plocka fram filtar och värmeljus och bara mysa ner i soffan med en bok i högsta hugg!
har verkligen tröttnat på att blogga...
vet inte riktigt vad ja ska skriva längre.
ibland känns livet underbart i bland inte, men d e väl så det e,man kan förlora allt på 1 sekund så enkelt e d.
finns saker/människor som ja saknar i mitt liv just nu, lite extra i bland men d tillhör väl livet d me.
Ångesten jagar mig fortfarande då och då, men nu e ja van vid den,känslan av tomhet finns där ständigt men om den inte fanns vad skulle jag ha då? har vant mig vid det. jag försöker tillåta mig själv att vara lycklig mitt där jag är,för man måste vilja/våga vara det för att nå dit...
man kan ha allt här i livet men ändå inte känna lycka, och ända ha tomheten...
blir man lyckligare än vad man gör sig?

Hur som helst så längtar ja lite efter den här hösten, känns som att den kommer att bli bra om jag bara vågar släppa lite av kontrollen på mig själv,måste våga släppa rädslan inom mig.

Men nu ska ja försöka sova för att gå till farbror läkaren i morrn,så ja får reda på mina provsvar!



Haka inte upp er på d ja skriver för d e bara en blogg, en fullständigt meningslös blogg bland alla andra 2 miljoner bloggar...
mitt liv e mitt liv, d ska man inte kunna googla sig till på nätet, vill behålla mkt av mitt privat liv för mig själv behöver distansen... d här e nog mer en ångest blogg, hoppas att ångesten lämnar mig och hoppar över på min blogg i stället...

ja ja...
natti natti!

1 kommentar:

Lina sa...

Hej =) gillar din blogg med! Vet verkligen vad du menar när du skriver om man kan känna tomhet fast man har allt. har varit där själv!Kram