tisdag 27 januari 2009

trött och bara slö....

känner mig bara så trött, e helt slut verkligen...och är värdelös på att uppdatera här känner ja...

annars e d bra me mig, för mkt alkohol för lite sömn... för mkt skit runt om kring, ja försöker hålla skenet uppe så gått d går... jag mår bra som d e just nu, men i min närhet finns d människor som mår piss, d känns tungt, vet inte rikitg va ja ska säga som d e just nu...
undra hur d kommer sig, som d e just nu vill ja bara vara ego, ja vill förlåt, ja vill njuta va stunden, jag vill göra som ja själv vill.
när ja mådde så dåligt, vart va du? jo me killen, å nej du trodde inte på mig, du trodde att ja mådde bra fast att du såg att ja inte gjorde d, lr så ville du inte se, men du ville njuta av din stund just då, å d kanske du gjorde rätt i, i bland måste man vara egoistisk...
förlåt men d e verkligen så, för just nu e d min stund.
alkohol hela helgen, va även ute i går, hade jätte trevligt, manne skulle prov spela nere på club 9, ja ja vet club 9 e mitt andra hem somd känns, kenny va även där, så himla kul att se honom, min kära vän, smala suzzie och kenny d e grejer!

men nu ska ja fixa lite...

Inga kommentarer: