måndag 5 januari 2009

that´s it...

nej min blogg har ingen handling, den e inte så bra, inte så intressant, men ja bloggar för min egen del, för att få ut visa saker, visa känslor som jag inte kan sätta fingret på...
ja jag har dagar som e så dåliga att jag inte vill leva, nej aj vet inte varför, lr jo d vet ja, lr inte alltid... ja har även dagar då ja älskar att leva då ja kan se dom där stunderna i livet som gör d värt att leva...
nej aj tycker inte synd om mig själv, för att tycka synd om någon e bland d värsta man kan göra, d e att nedvärdera en annan människa, empati e bra inte sympati...
ja världen e orättvis, människor som inte borde dö, ja dom dör, alla kommer någon gång att dö...
unga människor som hade hela sitt liv framför sig dör, dagligen... d mest tragiska me d e väl att många va dessa unga tyvärr tar sitt eget liv, pga att dom inet orkar kämpa mer, dom ser ingen utväg, ja förstår dom, ja har själv varit där, d som faktiskt gör att aj sitter här i dag e tack vara vänner, min familj och att ja kunde välja, valet gör så himla mkt...
nej ja är inte sjuk, då kna man inet välja då kan man välja hur man ska möta döden, hur man vill bli ihågkommern, hur man vill leva sin tid kvar här...
jag va en av dom som inte uppskattade saker alls, visst d e svårt i bland, men ändå så uppskattar ja d mesta runt omkring mig...
den här bloggen e inte till för att någon ska tycka att d e direkt roligt att läsa, mer tidsfördriv... d kommer en dag då ja ska börja skriva mindre röriga inlägg, å lite mer seriös, ska bara orka ta tag i d...

men nu ska ja väl försöka sova om ja nu kan d...

Inga kommentarer: