torsdag 1 januari 2009

Nytt år…

Mår inge vidare i dag, nej inte bakis mår bara psykiskt dåligt, orkar inte bry mig just nu… d går över ja vet d e e bara en fas… nu e d nytt år va e d som väntar? Ja har nog inga förväntningar av d här året hoppas att d blir bra, tänkte att ja skulle försöka ta tag i mitt liv, annars inte mkt mer, kanske ta tag i d här me norge, vill verkligen men e så feg, lr ja vill ha kvar min lägenhet, men vill inet va kvar här som d ser ut just nu, vara borta ett tag, ordna upp saker bara, känns som att ja behöver d…

I går va en toppen kväll, mat å underbara vänner! Tack ska ni ha! Nu kom ja nyss hem typ har käkat pizza lr den lilla biten ja fick i mig, va inet så hungrig, nu sitter ja bara här me tankar i huvudet, tankar som ja inte borde ha… kanske ska ut en sväng å rensa mina tankar lite. kan behövas. Ge mig d ja vill ha så ja kan få fly lite till, just nu känns d som att ja måste d, vill fly in i skuggan å bli ett minne i stället för att stanna här..

/Y

Inga kommentarer: