tisdag 7 april 2009

ingen rubrik...

Har ingen rubrik...
d snurrar och snurrar...
behöver rensa tankarna just nu, men vart ska jag börja... så mkt att tänka igenom, så mkt att göra klart, så mkt att reda ut me mig själv, kommer ja någonsin att orka ta tag i allt? kommer ja någonsin vara nöjd me något? kommer d alltid att vara ett svart hål efter dig? ett hat mot dig? den ilskan ja har skulle ja vilja kunna rikta mot någon inte vem som, mot han som kallar mig sin prinsessa, ja skulle vilja visa honom hur mkt han har förstört mig.
ja vet d e fel att skylla på någon annan, men jag är trött på att skylla på mig själv, för något du har gjort, något du har valt, ja valt, du valde det liv du lever och du trivs säkert me det, tycker säkert att d känns bra, för du vet ju inget annat...
men vad du än gör hur illa du än beter dig så kan ja inte sluta älska dig på något underligt sätt, klart d gör ont att du valde droger och allt framför mig, klart du sviker mig fortfarande, jag vet att du e sjuk, hemskt sjuk, du vet d inte ens själv.
Jag vet att du menar det du säger, jag är din lilla prinsessa du vet bara inte hur du ska kunna visa det, så ord va betyder dom? lr snarare du vet hur du ska visa det men du e rädd...
e d så konstigt att ja e så osäker på andra människor hela tiden? när han som skulle älska mig, inte fanns där?

/Y

Inga kommentarer: