tisdag 7 april 2009

......

Många tankar i mitt huvud, d snurrar, vet verken ut lr in, ja mår bra ena stunden, för att nästa må skit. skulle behöva semester från mig själv en stund, bort me alla tankar, dyker upp en del dumma tankar, fast att ja mår bra, men tankarna finns där, slåss mot dom som d ser ut just nu, men i bland känns d som att ja borde sluta slåss och ge upp, d kanske skulle bli så mkt bättre då...
har iaf haft en bra helg å allt, men hade aldrig klarat av d själv, tack för stödet, speciellt till thezza måste ja säga, ja hade riktigt kul! känns som att ja vill ha en till vit helg, man kan ju faktiskt göra annat en att festa, fast att d e svårt, men d e inte omöjligt.

men åter till dessa tankar, ja vet att d e fegt, ja vet att d e att fly, att d bara e svaga människor som göra sån, jag vet d, ja vet hur mkt d sårar dom runt omkring en.
men d hindrar inte mitt huvud från att tänka tanken, undra va som finns där? undra fall man mår bättre? undra om man faktiskt skulle va så saknad iaf, folk glömmer ju efter ett tag, dom minns men ändå inte, livet går ju vidare hur som helst. undra va man skulle minnas av mig? allt dumt ja har gjort, lr fortfarande gör till och från, alla mina fyllor? lr va skulle man minnas?
just i dag e d en sån där konstig dag, längtar bara bort i från allt, alla dåliga minnen som förföljer mig, men även alla dom bra minnerna som gör ont att minnas.

något saknas i mitt liv, men frågan e bara vad? e d d ja tror? lr va handlar d om? handlar d om han som kallar mig för sin lilla prinsessa, lr om något annat? vart kommer denna längtan i från? längtan efter att inte finnas kvar, att inte behöva stå ut me allt som innebär att leva, men samtidigt lever jag för att ja vet att ja kan välja mellan att leva lr att dö, iaf just nu.
kalla mig otacksam, d kanske e d ja e just nu, ja uppskattar inte livet alls just nu, mina vänner e underbara, min familj e underbar, ja uppskattar d, men själv livet i stort e bara fel just nu.

/Y

Inga kommentarer: