söndag 4 oktober 2009

vet du?

vet du att allt det han säger är lögn? han ljuger så att han tror det själv, men inse killen lever i en lögn, han älskar inte ens sig själv, så hur ska han kunna älska någon annan?
är det detta som kallas tvivel? lr ska d bara få en att vakna?

nej jag mår inte dåligt,inget är dåligt just nu, men magen säger att något är fel, något som inte har blivigt sagt, något som lurar i luften, som andra vet...

lr så e d ensamheten och vädret... men nej ja nöjer mig inte me d...
något säger mig att du inte alls vill detta, något säger mig att dina ord är falska, att du glömt säga en mening som betyder massor, som förändrar en del...
snälla låt mig bara ha fel en gång...









på tal om annat fick ett sms i natt, vad vill du? jag undviker dig, det är bäst så...

i dag e nog bara en dålig dag...

Inga kommentarer: