onsdag 14 oktober 2009

då va man här igen...

framför datorn... lyssnar på musik... och tittar ut genom fönstret och tänker vad gör jag här? vad gör jag kvar här? dessa dagar tar hårt på mig, vill inte prata me nån, ingen alls, vill bara vara i fred med musiken, hösten påverkar mig hårt i år.. rör mig inte! stänger in mig i mig själv lite för stunden, för att försöka andas ut utan att gripas av panik... jag vet d här e inte bra, inte alls...men så e d...
jag tampas numera med att inte försvinna, det känns lite som att ja håller på att förlora mig själv, lr rättare sagt gå vilse lite, och bli dne du vill att ja ska vara, medans du e ego och jag släpper dig, det känns inet alls som att d va så här du ville att d skulle bli, men d kan ja förstå men då får du faktiskt gå redan nu, du kanske e för ung och omogen för allt detta, men d e på tiden att bli vuxen nu och kliva in i verkligheten, d e lite försent för att ändra på saker och ting, jag kan ta att du går nu, men då finns d inget för dig att hämta för detta var ett gemensamt beslut.
har man satt sig i sitsen så får man oxå stå sitt kast!

Inga kommentarer: