torsdag 5 juli 2012

God kväll!

Hur har eran dag varit? Min har varit helt ok, förutom hosta, vi har varit ute en del av dagen, spelat boul, och fikat,vädret var ju inte toppen i dag:/ men en liten stund blev det, min lilla tjej har Blivigt en riktig mamma gris, så ska helst sitta i knät och bara mysa, hela tiden.... Har även varit med älskling på golfbanan han är homla duktig han för att vara nybörjare, härligt att han har hittat något han tycker om att göra på sin fritid.I övrigt händer det saker här just nu, massa spännande, det som är minst spännande är att mitt vikariat går ut den 31 augusti, känns inte alls kul, men jag vänjer mig nog...
I morrn ska vi till imilias dagmamma & hälsa på ska bli riktigt kul!!!
Sen är det dags för nattjobb hela helgen!!! Men det ska bli skönt, så länge jag kan sova.

Och efter det som hände på midsommar är det lugnt, men hjärtat går i bitar & går sönder lite för varje gång,en nu hoppas jag att det är slut på dessa dumheter.


Nu hoppas vi bara på att det går som vi vill!
Mina älsklingar sover, jag kan som vanligt inte alls sova :/

Inga kommentarer: