söndag 19 juli 2009

hos mamma*

är hos min kära mamma, men dom e inte hemma=)
fattade d som att några har förstog ett va mina inlägg fel, d handlade om någon som börjat höra av sig igen... d handlar om någon, muibxn handlade d om...förstår inget av den delen själv men d blir nog bra...

på tal om annat...
e lite fundersam över saker och ting just nu, hur d ska bli med min framtid, vad som kommer hända och inte hända,vad som bara är tomma ord fast dom utalas som löften, vet inte riktigt va ja ska tro, har en känsla, ska ja förneka den och glömma den? lr va ska ja göra?
varför kan folk inte bara vara lite mer sig själva?
den här sommaren har det hänt grejor vill ja lova, mest med mig själv, ja har fått ett helt annat tänk känns d som...
men tyvärr så litar ja inte på någon alls, det e en stor nackdel, önskar så mkt att ja kunde men ja vågar inte mina vänner...
hur som helst saknar ett par människor i mitt liv,som ja inte riktigt vet hur ja ska hantera just nu, vart dom befinner sig, jag e osäker bara. finns så mkt ja skulle vilja säga men känns som att d kvittar lite just nu, beror mkt på hur mottagliga dessa äär, känner att ja inte vill skada mera, vill bara låta det vara och gå tillbax och se den fina tiden man har haft,såna minnen som man kommer att minnas förevigt, för så e d verkligen.sånt som får mig att skratta men samtidigt gråta för att ja vet att tiderna e förändrade, fel ord har sagts fel saker har gjorts men d e inget man kan ta tillbax...

/ Y

Inga kommentarer: