tisdag 16 juni 2009

*************************

Nej jag tycker inte illa om dig, det finns saker du gör som jag bara inte tål, hur du behandlar andra människor, jag orkar inte se på d e bara d d handlar om, jag menar inget illa med det, jag menar inte att du e värdelös, jag menar bara att du borde ibland ägna mer tid åt dom som finns i ditt liv redan, kanske ta vara på det du har, jag vet att du inte har det lätt, din situiation e kanske inte så rolig, men samtidigt måste du tänka på att du har valt själv, och att du e bättre än dom flesta för du kan klara det, du e stark, du måste bara hitta orken någonstanns. jag menar inget illa men jag vet att du tar d illa... du kanske behöver någon som påminner dig om att du faktiskt klarar det och att du gör det helt själv, det är ditt liv, du bestämmer men du måste även få chansen att ta vara på det själv, för du är vuxen.

sorry men så e d...

Inga kommentarer: