tisdag 3 februari 2009

äntligen...

Äntligen orkade ja går ner me min telefon till telenor för att lämna in den, så förhoppningsvis får ja tillbax den inom 2 veckor å då kanske den funkar me... min älskade rosa tele... saknar den jue... får använda en gamla sony-ericsson...hmm... men men..
i dag har ja faktiskt känt mig pigg, ringt runt lite å kollat jobb å så, fixat lite hemma... ätit har aj em gjort, tvättat....
hehe hunnit me en del iaf..
nu sitter ja i min soffa å chillar väntar på S, sen ska vi t jenny en sväng... dricka lite kaffe snacka lite skit, får se om mini hör av sig sen*ler*
just d d hade ja glömt har vart hos mini i dag me, druckit kaffe å snackat skit,myspys... sen va ja uppe hos G en sväng förut å kollade om han hade nålar hemma så han kan fixa till mina stjärnor lite, får se hur d blir han skulle höra av sig senare i kväll...
men nu ska ja slöa lite till..

puss på er!!!

Inga kommentarer: